AKMES

AKMES świadczy usługi doradcze związane z optymalizacją i organizacją dowolnego miejsca i stanowiska pracy. Działając w myśl zasady: „Dziś potrzeba, jutro rozwiązanie”, AKMES dostarcza materiały biurowe oraz wszelkie inne produkty (środki czystości, odzież roboczą i ochronną, artykuły spożywcze, akcesoria komputerowe), które służą polepszeniu obiegu dokumentów, oszczędności czasu poświęconego organizacji pracy i wyszukiwaniu rzeczy potrzebnych do biura.

AKMES w swojej ofercie ma ponad 140 tys. produktów, z których możesz wybrać to, co najlepsze dla Twojego biznesu. Bogata oferta pozwala nam nieustannie podnosić komfort i profesjonalizm pracy Twojego biura, dzięki czemu Ty możesz w pełni koncentrować się na celach swojej firmy.

AKMES to prawdziwy przyjaciel Twojego biura, biznesu i miejsca pracy.

Infolinia: +48 22 121 01 01

Kontakt:

Andrzej Kania: +48 601 525 611

andrzej.kania@akmes.pl

www.akmes.pl

www.dhpro.pl

Spółka Dream House Project zajmuje się kompleksowym wyposażeniem powierzchni biurowych. Świadczymy pełen zakres usług związanych z doborem i realizacją wyposażenia. Celem naszych działań jest dopasowanie ergonomii i warunków pracy do indywidualnych oczekiwań pracowników, biorąc pod uwagę ich różnorodne potrzeby.

Dla klientów, którzy poszukują rozwiązań dedykowanych do swojego biura, projektujemy i wykonujemy meble na zamówienie. Łącząc usługi związane z dostawą mebli biurowych  i realizacji typu fit-out, usprawniamy proces realizacyjny oraz pomagamy naszym klientom zoptymalizować koszty związane z realizacją projektów.

Zakres oferty:  

  • meble biurowe
  • wykładziny biurowe
  • zabudowy stolarskie
  • szklane ścianki działowe
  • projektowanie powierzchni biurowych
  • realizacje typu fit-out
  • współpraca z PKO Leasing S.A. w zakresie finansowania zakupów mebli  

 

Kontakt:

Marcin Bogumił: +48 602 272 750 

Piotr Kiewel: +48 608 332 889

office@dhpro.pl

www.dhpro.pl

Fix&Print

Fix&Print

Fix&Print jest oficjalnym i certyfikowanym partnerem KONICA MINOLTA. Firma dostarcza i instaluje najbardziej wydajne w eksploatacji kopiarki, oferując jednocześnie spersonalizowane doradztwo oraz wybór rozwiązań idealnych dla konkretnej firmy. Fix&Print dysponuje również stałą i pełną gamą materiałów eksploatacyjnych (tonery, wkłady światłoczułe, bębny, pasy transferowe, pojemniki na zużyte tonery itp.) i pracuje wyłącznie na oryginalnych materiałach i częściach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze, firma zapewnia najwyższą jakość wykonywanych usług i daje na to gwarancję.

Fix&Print: naprawa i serwis drukarek, naprawa i serwis kserokopiarek, sprzedaż kopiarek Konica Minolta, czyli konkretne rozwiązania w zakresie druku dla każdej firmy.

Kontakt: 

Michał Gołębiewski: +48 532 262 941

Artur Jankowski: + 48 784 079 052

biuro@fixandprint.pl

www.fixandprint.pl

HRK S.A.

HRK S.A. to polska firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i digitalizacji procesów HR. Dzięki doświadczeniu w 4 kluczowych obszarach HR (rekrutacja, ocena i rozwój pracowników, employer branding i obsługa systemów kadrowo-płacowych) zapewniamy naszym klientom najwyższą jakość usług, nawet przy napiętych terminach. Od 2000 r. wspieramy menedżerów w pozyskiwaniu pracowników i skutecznym zarządzaniu personelem. Pracujemy w zespołach ekspertów specjalizujących się w poszczególnych sektorach gospodarki.

Oferujemy usługi rekrutacji pracowników, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z zaawansowanymi badaniami Assessment/Development Centre), budowanie ścieżek kariery, employer branding oraz – pod marką HRK Payroll Consulting – administrację wynagrodzeniami i zarządzanie dokumentacją personalną.

 

Kontakt:

Siedziba główna: +48 22 420 20 00

hrk@hrk.pl

www.hrk.pl

Kompania Informatyczna

Kompania Informatyczna pomaga polskim firmom żyć w symbiozie z technologią. W naszej firmie pracują specjaliści, których wiedza jest potwierdzona uznawanymi na całym świecie certyfikatami (np. Microsoft). Zapewniamy wsparcie techniczne, pomoc w sprawach komputerowych. Specjalizujemy się w ochronie danych oraz zapewnieniu ciągłości działania infrastruktury. Naszą misją jest zapewnienie najwyższych standardów profesjonalnej obsługi, które dotąd zarezerwowane były dla rynku korporacyjnego – dla naszych rodzimych, mniejszych firm w cenie, na którą mogą sobie pozwolić.

Kontakt:

Marek Nadstawny: +48 504 174 014

marek.nadstawny@kompania.it

www.kompaniainformatyczna.pl

Krause Legal

KRAUSE LEGAL to Kancelaria Prawna o profilu biznesowym, która specjalizuje się w obsłudze firm rodzinnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Zespół prawników zapewnia kompleksową pomoc prawną również dla startup-ów.

Kancelaria świadczy pełną obsługę prawną przedsiębiorstw. Katalog usług obejmuje spory sądowe, obsługę korporacyjną, umowy handlowe, sprawy pracownicze, prawo budowlane oraz bankowe. KRAUSE LEGAL posiada bogate doświadczenie także w zakresie sukcesji majątkowej.

Wieloletnia praktyka oraz długofalowa współpraca z przedsiębiorcami pozwoliły wyodrębnić kluczowe problemy małego i średniego biznesu. KRAUSE LEGAL to Partner i doradca biznesowy, który działając kompleksowo eliminuje istniejące problemy i zabezpiecza przyszłość swoich Klientów zarówno w sferze biznesowej, jak i prywatnej.

Kontakt:

Adam Krause: +48 608 285 026
adam@krause-legal.com

www.krause-legal.com

Plenum

Firma Plenum zajmuje się kompleksową obsługą techniczną oraz tłumaczeniową konferencji, szkoleń, kongresów. Oferta Plenum to profesjonalne systemy symultaniczne, nagłośnieniowe, wideokonferencyjne, systemy do głosowania i sprzęt audiowizualny. Plenum współpracuje z wykwalifikowanymi tłumaczami symultanicznymi, a technicy odznaczają się wysoką znajomością technik multimedialnych i zagadnień akustycznych. Jedną z usług jest streaming konferencji w czasie rzeczywistym w Internecie, połączony z możliwością montażu na żywo materiału z wielu kamer oraz komputerów prezentacyjnych.

Kontakt:

Robert Szczekutek: +48 602 512 886

robert@plenum.com.pl

www.plenum.com.pl

Thomas

THOMAS sp. z o.o. i THOMAS TAX sp. z o.o. spółka doradztwa podatkowego świadczą usługi w zakresie tworzenia systemów informacji zarządczej, rachunkowości zarządczej oraz optymalizacji przepływów gotówkowych. Uzupełnione są one przez wybrane obszary księgowości, kadr i płac oraz doradztwa podatkowego, aby kompleksowo zaspokoić potrzeby naszych klientów w zakresie informacji niezbędnych do podejmowania skutecznych decyzji zarządczych i realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. Dzięki współpracy w ramach International Association of Professional Advisers wspierają ich również w rozpoczęciu i rozwoju działalności poza granicami kraju.

Kontakt:

Tomasz Wikliński: +48 501 182 599

thomas@thomas.pl
www.thomas.pl